Všetci sme raz začínali a nie každý mal to šťastie že mu mal aj kto poradiť a viesť ho. Narozdiel od vašich prvých krokov kde viete že nad vami stoja rodičia a dbajú o vás. Alebo aj v škole kde vás láskavá učiteľka starostlivo vedie k vedomostiam. V živote sú chvíle keď to musíte zvládnuť sám. Ešte sa nestalo aby niekto padol z neba a všetko vedel. Aj keby áno, aj on musel na začiatku riešiť jeden problém. Ak viete čo a ako nie je problém niečo vytvoriť.
- Zoznam krokov
- Vaše know-how a svet
- Nájdenie tej správnej témy
- Predaj a propagácia
Zoznam krokov
Ak neviete kam idete, nemôžete sa stratiť. To isté platí aj pri vašich cieľoch. Nemôžete predsa byt sklamaný že nieste tam alebo tam, že dnes ste mali mať na účte viac peňazí a dovolenka by mala byť pre vás len otázka miesta a nie peňazí. Ak si nestanovíte jasne a reálne čo preto musíte spraviť.
Vaše know-how a svet
Dnes už je málo pravdepodobné že viete niečo čo niekto druhý nie. No napriek tomu sa určite nájde nejaká zručnosť ktorá vám ide lepšie alebo sa vám len jednoducho podarilo ušetriť pár sekúnd keď ste vymenili nejakú operáciu v procese výroby a tým ste si ušetrili čas pre seba. Ak máte príležitosť tak potom neváhajte a podeľte sa o to s viacerými osobami. Pretože jeden by mohol tvrdiť že ste to od neho iba skopírovali, u viacerých by to bolo ťažšie.
Nájdenie tej správnej témy
Nočnou morou každého kto sa venuje kreatívnej práci je dostať okno. Nie že by sa im to nestávalo, iba sú na to pripravený. Ak patríte k ľuďom ktorý nevydržia dlhodobo prinášať nové nápady a unavuje vás to viac ako ostatných. Mali by ste si svoje nápady rozložiť na jednoduchšie témy a tie prezentovať postupne. Na jednej strane tak napríklad získate témy na ďalšiu poradu. Na druhej budete mať pocit že už nieste tak vyčerpaný ako predtým keď ste museli dookola počúvať „a prečo“.
Predaj a propagácia
To že ponúkate niečo oveľa kvalitnejšie znamená že ponúkate niečo oveľa kvalitnejšie, nič viac. Absolútne to neznamená že sa vám teraz začne dariť a na budúci rok už nové auto či luxusná dovolenka nebude problém. Práveže bude, ak zanedbáte reklamu. Ak totiž zanedbáte či už svoju propagáciu alebo propagáciu svojho produktu nemáte veľkú šancu na úspech pretože ešte stále platí o čom neviem to ma netrápi. A v predaji to platí raz toľko. Ak o vás vedia iba na Vianoce a na nový rok tak ťažko môžete očakávať že sa vám bude dariť aj mimo toto obdobie. Preto dbajte o primeranú propagáciu po celý rok a nie len keď je nejaký významný sviatok.